Author Topic: Kræfthelbredelse med radioni  (Read 2825 times)

anders

• Administrator
  • Hero Member
    • View Profile
Kræfthelbredelse med radioni
« on: February 25, 2017, 10:06:33 am »
DIFØT's Arne Christensen fuldendte i november 2016 sin helbredelse af min prostatakræft - efter 4 måneders radionibehandling. Jeg har​ fået helbredelsen checket og verificeret hos en anden radioni-healer.

Om 2.5 måned får jeg en MR-scanning, hvor sygehusvæsenet officielt så forhåbentligt erklærer mig kræft-fri. Sygehusenes læger kan ikke klare at høre et ord om helbredelse uden operation, så det kræver lidt listefødder overhovedet at få lavet en check dér - efter radionibehandlingen. Lægerne "får meget let meget stor modstand imod at gøre nogetsomhelst" hvis de hører det mindste om alternativ helbredelse. De siger rent ud, at de er bange for at blive til grin hos kollegerne.

I det sidste halve års tid har jeg også brugt ketogen diæt: At leve af af rå kål, gulerødder og vegetarisk fedt, samt undgåelse af alle kulhydrater, specielt sukker. Mælkeprodukter skal man også helst holde sig fra.

Så vidt jeg forstår om radioni-helbredelsen, som Arne udfører, går radioni-helbredelsen ud på, at han overfører healingen til sin patient og bruger sit radioni-apparat til at fokusere med. Som led i healing-kontakten og fokuseringen har Arne haft en bloddråbe fra mig liggende i sit radioni-apparat i de 4 måneder, mens healingen foregik.

For snart 50 år siden hørte jeg første gang om radioni. Så da Arne i DIFØT tilbød kræfthealing for snart et år siden, vidste jeg at det var særdeles brugeligt. Nogle få måneder senere fik jeg selv diagnosticeret prostatakræft, og da tog jeg omgående kontakt til Arne for at få healing.

Jeg er lige stødt på en artikel som jeg i 2008 fandt om en anden skånsom og effektiv form for kræfthelbredelse:
http://ing.dk/artikel/92184?nyhedsbrev
I mellemtiden har jeg ikke hørt yderligere om denne metode.

De bedste hilsener, Frede Levring

Frede Levring, M.Sc.E.E., Ph.D.
Mobile    +45   26 82 35 46 [Call: +4526 82 35 46]
Email     FL@Electrics.dk
Web       www.Electrics.dk
Store Mølle Vej 5  3. th
DK-2300 Copenhagen S
​-------------------------------